fredag den 21. december 2012

Hvorfor blogger du?

Jeg synes at I skal vide hvorfor jeg blogger.

Jeg blogger fordi jeg kan lide det. Jeg elsker at der er at sted hvor jeg kan slippe alle mine tanker ud, uden at blive disset. Næsten altså. Nu er min blog jo ikke så stor, så jeg er ikke blevet disset herinde endnu. Min blog er et sted jeg kan 'flygte' hen hvis jeg har brug for at skrive om noget. Hvis jeg er nede skriver jeg herinde. Hvis jeg er glad skriver jeg herinde. Hvis jeg keder mig skriver jeg herinde. Min blog betyder faktisk en del for mig. Jeg har aldrig haft en blog hvor jeg har været så aktiv. Jeg ville ønske at der var flere der ville være fastelæsere, flere der så at jeg faktisk elsker at skrive og brænder for det. Hvis min blog blev taget fra mig, ved jeg virkelig ikke hvad jeg ville gøre. Tror aldrig det har betydet så meget for mig at blogge som nu. Tror faktisk det her hjælper mig med at finde ud af hvem jeg er. For det er jeg ikke sikker på jeg ved endnu.. Nu ved du hvorfor jeg blogger og det er der ingen der kan tage fra mig!

Line.<3

1 kommentar:

  1. Sådan har jeg det på samme måde, med min anonyme blog, men min tegneblog betyder kun noget for mig, så folk kan se mine tegninger ;-)

    - blaffemix.blogspot.com

    SvarSlet