lørdag den 22. december 2012

Juletræ.

Ja, så fik vi endelig købt et juletræ! Et med en masse grene og en flot mørke grøn farve!
Så i morgen skal vi pynte det og lave konfekt. Idag står den på rengøring, øv.

Jeg så lige på alle de indlæg jeg lavede igår. Jeg lavede otte! Jeg må godt nok have kedet mig meget.
Men jeg så også hvor mange der besøgte min blog igår! 86! Det er rekord. Er helt vildt glad lige nu!(:
Nu er det eneste jeg mangler, nogle fastelæsere der vil kunne lide min blog.

Hvad skal i lave idag? (:

- Line.<3

4 kommentarer:

  1. Jeg skal besøge min fars kæreste og lave konfekt sammen med familien i dag. (:

    Jeg elsker layoutet på din blog, det er nemt at finde ud af og dine indlæg er interessante. Bliver fast læser.

    afemella.blogspot.dk xx

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt!
    - Tusind tak!(: Har prøvet mange layouts, men synes det her er det mest vellykkede (:
    Hav en god dag!(:
    Line :)

    SvarSlet
  3. Jeg er i gang med at bage klejner og kransekagemuffins med min mor, de skal bare lige hæve færdig. :)

    woonderstruck.blogspot.dk

    SvarSlet